Gençliğinizi yaşayamadığınızı hiç hissettiniz mi?

Ben gençliğimi maalesef yaşadığım olaylardan sonra yaşamadığımı ve yaşayamadığımı farkettim. Artık birinin çay kahve teklifi bile kendimi sürekli olarak sorgulamama sebep oluyor. Sizce neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorunum gençliği yaşayamamak değilmiş sorunum yapmam gereken şeyleri vaktinde yapamadığım için pişmanlık duymakmış yanıtlayan herkese teşekkür ederim Eğer sonradan gören olursa da lütfen görüşlerini paylaşsın
Gençliğinizi yaşayamadığınızı hiç hissettiniz mi?
Cevapla