Ergenliğimi yaşayamadım diye çok üzülüyorum. Peki gençliğimi bir genç olarak nasıl yaşarım? Sizde de böyle oldu mu?

Bugün ergenlere dikkat ettim, eğleniyorlar kendi ergenlik dönemim öyle çok neşeli veya eğlenceli geçmedi maalesef ama şimdi 19 yaşım ve geriye döndüğümde gençliğin tadını çıkarttım demek istiyorum (harama batmadan). Peki nerden başlamalıyım? Siz nerden başladınız?
Ergenliğimi yaşayamadım diye çok üzülüyorum. Peki gençliğimi bir genç olarak nasıl yaşarım? Sizde de böyle oldu mu?
Cevapla