Hiç gençliğini yaşadığınızı yani genç gibi hissediyor musunuz?

Ben hiç genç gibi hissetmiyorum eğlenceli bir şey yapsak para yok aktivite yapalım desek o da yok mesela konser var gitmek çok istiyorum millet en az 250 -300 festivale gidim dedim en az 150 o da yani keşke 50 TL olsa şehir dışına çıkabilsek siz ne yapmak isteyip de yapamadığınıx var mı
Ya
Hiç gençliğini yaşadığınızı yani genç gibi hissediyor musunuz?
Cevapla