Gençliğini tam anlamıyla yaşadığını düşünüyor musun?

Ben çocukken asla bu yaşları böyle hayal etmezdim. Çok daha huzurlu ve mutlu olacağımı sanardım.
Tek derdim gezmek, tozmak, oyun oynamak, abur cubur yemekti.
Ne ara bu kadar mutsuz, hayat anlamında çöküntüye uğrayan, adeta parayı ve geçinmeyi düşünen, insanlardan tiksinen hale geldim bende bilmiyorum.
Gençliğini tam anlamıyla yaşadığını düşünüyor musun?
Cevapla