
Başkalarının sizin hakkınızdaki eleştirileri, kötü düşünceleri sizi etkiler mi, yoksa umursamaz mısınız?

Başkalarının sizin hakkınızdaki eleştirileri, kötü düşünceleri sizi etkiler mi, yoksa umursamaz mısınız?
Hayır.. Kim istiyorsa düşünebilir.. Ben kendimi bildikten sonra kimin ne düşündüğü umurumda bile değil.. Oyüzden özgüvenimi etkilemez.. Eğer ben kendi hakkımda kötü şeyler düşünürsem ozaman etkileyebilir.. Onun dışında kimsenin ne dediğini önemsemem..
Hayır beni etkilemez çünkü benim için kendi düşüncelerim önemlidir sadece. başkalarının fikirlerine göre değil kendi düşüncelerime göre yaşıyorum her zaman. çünkü insanlar boş oldukları için hakkımda her şeyi söyleyebilir ama ben bunu umursamam. kendimi biliyorsam zaten kimsenin görüşüne de gerek duymam. insanlar kendinden sorumludur sadece. bu yüzden de bir kişi hakkımda kötü konuşursa bu beni etkilemez bile çünkü ciddiye almam. hatta daha çok hırs yaparım sadece. zaten benim sevdiğim kişiler ya da arkadaşım dediğim kişiler de benim gerçek dostumsa başkalarının benim hakkımda ki düşüncelerine bakmazlar sadece benim dediklerime inanırlar. ben de mesela bir insanı tanıyacağım zaman kendim tanırım başkasının sözüne gaza gelip o insan hakkında olumsuz düşünmem hiç bir zaman kesinlikle. zaten günümüzde birbirlerini çekemeyenler çok olduğu için de en güzeli boş vermek diyebilirim. kimseyi dinlemeyin..
Beni başkasının düşüncesi değil kendi negatif düşüncelerim özgüvenimi olumsuz etkiliyor. Ama sorun da etmiyorum çünkü başa çıkmasını biliyorum. Bu bana diğer insanlarla empati yapma fırsatını sunuyor. Ben bu düşüncelerle mücadele edebilme gücüne sahip olsam da kim bilir dışarda acı çeken kaç insan vardır. Hiçbirimiz tam anlamıyla mutluluğu yakalamış değiliz, her birimiz kendine has dertleri vardır mutlaka. Önemli olan bunun bilincinde olup ön yargılarımızı kırmak, kimse sütten çıkmış ak kaşık değildir efendim
Cevap
11Cevap
Hayır etkilemez insanların eleştirilerini dinlermis gibi yaparım yapıcı bir yanı varsa ve ben de kendimde bu eksikliği fark etmişsem kendimi geliştiririm. Onun haricindeki her gereksiz ve yıkıcı eleştiri bana göre hasetten geldiğinden güler geçerim. Bendeki özgüveni ben elde ettim insanlar sayesinde kazanmadım ki onlar yüzünden etkilensin
Teşekkür eder yoluma bakarım. Gerçekten de kötü olabilirim, yanlış yolda olabilirim. Ama benim doğrumun yanlışların sonuçlarını da ben göze alırım. O yüzden kendime olan güvenimi asla kaybetmem.
Hayır, insanların düşüncelerine set çekemem sonuçta..
Ben kendimi bildikten sonra istediklerini düşünebilirler..
Eğer değer verdiğim ve iyiliğimi isteyen biriyse kötü düşünce değil de eleştirilerini dikkate alır ve düzeltmeye çalışırım ama kötü niyetli ve sırf beni üzmek isteyen biriyse umrumun ucunda bile değil😌
Etkilemez ama nedenini merak ederim gerçekten böylemi düşğnüyor neden yoksa altta bi garazi olduğunu bu şekildemi ifade ediyor anlamaya çalışır beğenmiyorsan çekmek zorunda değilsin kaldığına göre kalmak istiyorsun ama bi sebebin var derim
Açıkçası hayır. Gözü kör, kulağı sağır egoist biri değilim, sadece yapıcı olmayan eleştirilere kulak asmayıp yapıcı olanları değerlendirebilecek kadar özgüvenliyim.
Hayır etkilemez sonuçta aynaya bakınca ne kadar güzel olduğumu görüyorum karakteristiklik olarakta insanlar beni yine alakadar etmez çünkü karakterim harika.
Bu o kişinin kim olduğuna göre değişir... Sevmiyor ve önemsemiyor isem etkilemez.. etkileyen amcak değer verip sevdiklerimdir
Umursamamak lazım, her eleştiri için kendimizi yontursak bur gün gelir biteriz..
Hayır etkilemez bir çoğu çekememezlikten söyler zaten
Kısmen bazen etkiler bu arada sağdaki kadına benziyon
Yükseltir özgüvenimi. Demekki çekemiyor beni kıskanıyor diye düşünürüm
Hayır, sadece sorgularım kafama yatarsa hak veririm yatmazsa umursamam
Evet etkiliyo maalesef. ama çabuk unutuyorum:)
Etkiler bazen ama umursamamak lazım
Etkilemez, umrumda değiller
Yok konusamaz kimse karsimda kirici
Umursardim ama şimdi değil
Kendimi ikna ettiğim sürece umursamam
kimseyi takan birisi değilim
hiç problem yok
Umrumda olmaz
Etkiler!
Hayır
Bazen.
Tın tın tın
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?