Bu aralar , çok üzgünüm ama içimden hiç ibadet etmek gelmiyor?

Namaza kalkarken üşeniyorum gerçekten içimde hiç istek yok ne yapmalıyım çok üzülüyorum bu duruma ama ne yapabilirim?
Bu aralar , çok üzgünüm ama içimden hiç ibadet etmek gelmiyor?
Cevapla