Spontane olmayan insanlara karşı tavrınız nasıldır? Onlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Spontane olmadığım için anormal olduğumu düşünüyorum ve öyle karşılanıyorum
Spontane olmayan insanlara karşı tavrınız nasıldır? Onlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla