Hayatımıza giren bazı insanlar bizi tüketir, yıpratır. İşte bu tür insanlara karşı nasıl davranırsınız, ne yaparsınız?

Hayatımıza giren bazı insanlar bizi tüketir, yıpratır. İşte bu tür insanlara karşı nasıl davranırsınız, ne yaparsınız?

Artık tavır almıyorum o tip insanlara. Tavrım tavırsızlık oluyor. Yok sayıyorum. Tavır alarak anlam yükleniyorum. Hayatımdan sessiz sedasız çıkaramıyorum, bitiyor. Kimse için kendimi yıpratamam.
İstemsiz bir şekilde maalesef uzaklaşırım.
Maalesef dememdeki sebep ise, bu tavrımın benim insanların gözünde '' kibirli, kendini beğenmiş '' izlenimi bırakmasıdır. Bilakis, çok mahçup, tamamen '' hiç '' olduğunun idrakında biriyimdir ama karşımda beni yıpratan biri varsa nasıl huzurlu olabilirim ki o ortamda...
İnsanları hayatımdan çıkarmak gibi bir huyum yoktur. Ama beni yıpratan, enerjimi sömüren, negatif insanlardan uzak dururum doğal olarak.
Hayatımda bazıları var ki mecburen uzaklaşamıyorum. Onlara da ateşe davrandığım gibi davranıyorum. Ne çok yakın, ne çok uzak.🌿
Eğer insanın akıl sağlığı yerindeyse o insanlarla arasına set çekmesini bilir ya da o insanları hayatından çıkarır. Bunları da yapamıyorsa alır o kişiyi de beraber psikoloğa gider. Yoksa bu hayat çekilmez, yaşanmaz, zindan olur.
Cevap
2Cevap
Hiç umursamam hayatımdan çıkartırım
Zamanla sabır biter.. Kendini düşünmeye başlarsın.. Ben onun yıpratacağı kadar önemsiz değilim; yıpranmayacak kadar değerliyim diyorsun..
Uzaklaşıyorum ve yokmuş gibi davranıyorum.. Bu en güzel cevap olur diye düşünüyorum..
Geriye cekilirim eskiden olsa aman aman olurdu simdi kapı orada boş ver gitsin..
Uzaklaşıyorum, ya da direkt yüzüne söylüyorum
Uzaklaşarak 🙂
Sessiz kalmak.
O insanlar hayatımda asla olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?