İnsan ayırmayı sever misiniz? Yoksa herkes gözünüzde aynı mıdır?


İndan ayırmam ama herkesin kalitesine göre davranırım şimdi düşün sen şampiyonlar ligindesin hiç amatör kümede oynayan biri senle aynı kalitede olabilirmi
Cevap
12Cevap
Umursamam.
Ben apartmanımda bile rahatsızım istemem herkes statü fınansal getırı egıtımıne gore yasamalı net ve acık.
Apartmanda mı oturuyorsun 🙃
Evet. Site apartman
Nerde oturacagız mağarada mı?
Ahahahahahhahahaa ay çok güldümmmm😂😂😂Uğraşmayacağım senle tamam sinirlenme yavrumm
kalitesi olmayan insanla sıçmaya bile gidilmez net
Kalitesiz insan nasıl bir insan ölüyor? Elbise gibi mi?
İnsan ayırmam taki yaptığı yanlışa kadar sonrasında zaten benim için bitmiştir, görmem
Nefret ederim, tanımamazlıktan gelirm bi daha görünce
İnsanları böyle ayırmıyorum ve sadece sevdiklerimle görüşüyorum 🙂
Hemen s. ktir ederim
Ben de……..
En güzeli
Uzak durmak en iyisi..
Kalite nedir düşünmek nedir bir düşünelim bakalım
Herkes gözümde aynı maalesef
Uzak olsunlar..
Kalitesiz insanlara tavrım bile yoktur.
asla görüşmem
Anlamaya çalışırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?