İçimde yoğun bir öfke her şey herkese. bir yere gidip ağızımın çıktığı kadar bağırıp hüngür hüngür ağlamak istiyorum bu normal mi?

İçimde yoğun bir öfke her şey herkese. bir yere gidip ağızımın çıktığı kadar bağırıp hüngür hüngür ağlamak istiyorum bu normal mi?
Cevapla