11 yıl önce 16 yaşında bir lise 1 öğrencisi iken okulu bıraktım çünkü kafam basmıyordu kendimi okula derslere veremiyordum yapamayacağımı anladım , Rahmetli babam bana sorumluluklarımı hatırlatmadı ve ailemde kimse lise mezunu bile biri yok herkes cahil bende bilgisayara alıştım o kadar alıştım ki ne okula devam ettim hayata karıştım ne de asgari ücretli herhangi bir işe girdim bilgisayarda vakit geçirdim ve bağımlı oldum , Karşısında ne varsa yedim kilo aldım dişlerimi fırçalamadım döküldü kaybettim yine de nafile bir türlü gerçek hayata atılmadım zor geldi ve artık 27 yaşındayım 11 yıl oldu depresyonum ile yaşıyorum hiç bir yere çıkamıyorum yıllardır evdeyim kendimi birey hissetmiyorum dış görünüşümü sesimi boyumu hiç bir şeyimi sevmiyorum arkadaşım da yok zaten çalışamıyorum ve hayattan hiç beklentim yok bende kendimi salıyorum yiyor içiyorum pc karşısında ama artık dayanacak gücüm kalmadı ama yine böyle devam ediyorum a-sosyal şekilde benim sevgilim olması bile bildiğin Atatürkün dünyaya geri gelmesi gibi bir şey yani çok yabancıyım geriyim hayata birey hissetmiyorum..
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tavsiyem şu dışarı çık yani başlarda zor gelir ama çık bir halk eğitim kursuna git istemesen de kendini buna zorla hacım onun dışında merkezî caddeler ve mekanlarda otur istemesen de bunu yap istemese de zamanla bunlara alışacaksın böyle hayat geçmez yani sürekli evde bilgisayar karşısında hayat geçmez kalk bir silkelen bir kendine gel istemesen de kendini zorla dışarıya ilk birkaç ay zorluk çekersin ama alışınca artık sen eve girmezsin
Kendi başıma bir şey yapabilsem keşke bütün gün evdeyim dışarı çıkacak olsam spor salonuna giderdim.. böyle hayat geçmez diyorsunda 11 yıl geçirdim o nasıl oluyor.. ben kendimi sevmiyorum ki dışarı çıksam bile mahallenin bir sokağı
Neden yapıyorsun hocam engelin yoksa kendini zorlamak dışında bir yolun yok
11 yılı depresyonla geçirdin ama bu mu yaşamak? Bak kardeşim yaşamak demek nefes almak demek değildir.
Kendinden nefret edecek bir sebebin var mı?
Okulu bıraktım 11 yıl önce işe de girmedim bilgisayara monitöre kafam sabitlendi milleti izliyorum kendimi dış görünüş ve konum olarak beğenmiyorum hayata yapmak istediğim bir şey yok hayalim beklentim umudum yok hiç bir şey mutlu etmiyor.. eğer yerimde sen olsaydın bu ailede bu şeyde belki de sende böyleydin... yaşamak okumak çalışmak gezmek sevgili araba sürmek hobi edinmek herşeyin dibini yaşamaktır.. benim görevim ise sadece izlemek... kendimden nefret edecek sebebim sesim çocuk gibi ergen boyum kısa dişlerim yok sağ gözüm şaşı 1 kulağım işitme engelli saçım kötü lise 1 terkim en önemlisi sorumluluk alamıyorum birey olamıyorum heryeri gezicek arkadaşı sevgilisi eşi çocuğu dostu arabası olacak benim araba sürmem ehliyet almam bir sevgilimin olması yurt dışı görmem barış mançonun tekrar dünyaya gelmesiyle eş değer gibi geliyor
Hocam engeller engel değil sen aileden kırılmış olmasan belkide hayata daha farklı bir bakış açın olabilirdi hayatta yapmak istediğin bir şey yok çünkü sosyal hayatın yok öncelikle kendinde kusur bulacağına kalkıp tertiplen kendinle barış çık dışarı istemesen de çık dışarı zamanla illaki dışarda ilgini çekecek birşeyler olacak ehliyet alma konusunda engelin yoksa alabilirsin kendine inanırsan alırsın sevgili konusunda biraz sosyal ol çık dışarı kimse mükemmel değil sende kendi dengine göre birini bulacan bir gün ama önce dışarıya alıştırmaya çalış yurt dışı hayal değil önce biraz yine sosyalleş hobi edinmeye çalış normal hayata döndükten sonra illaki bir gün yurtdışına da çıkacaksın
Kolay değil 11 sene 2012-2023 den beri konforda kalmak hiç bir şey yapmamak kendimi öyle bir böyle eziklemedim şimdi de başka hayat korkutuyor konforu terk edemiyorum bir de kendimi güçsüz ezik hissediyorum birey hissetmiyorum ki , dışarı çıksam ne olacak bildiğim yer bile yok sadece market gidiyorum gidebildiğim bir şey bile yok , ehliyet alamam ben güzel kardeşim alsam zaten liseyi bitirirdim kafam basmaz alsam bile araba neyime param mı var , ben ve sevgili gelde in inanma yıl 2096 olursa kesin olur sevgilim , ooooo sen beni hiç tanımıyorsun oysa ben 3 üne de Atatürkün dünyaya geri gelmesi gibi görüyorum
Kardeşim sen kendini öldürmüşsün yani hiçbir şey yapamayacağına inanarak zaten bir şey yapamazsın kendine bahaneler bulduğunu düşünüyorum istek varsa imkansız diye bir şey yok
Konforda kalan birinin sosyal hayata adapte olması zor çok zor ama imkansız değil kardeşim
Kafam basmaz diyorsun sen kendini A*ptallaştırmışsın önce zekânı geliştirecek birşeyler yap kitap okumaya zorla kendini o zaman birinden bir şey anlamaz ikisinden anlamazsın ama bir yerden sonra anlamaya başlarsın
Sevgili konusunda kimse mükemmel değil herkesin kendine has bir özelliği vardır önemli olan kendini keşfetmen ki her şey için önce kendini keşfet sen sadece kendinin ve dünyanın kötü yönlerini keşfedip böyle geldi böyle gider moduna girmiş kendini diri diri gömmüşsün kardeşim
Sende bu hayata düş bu ailede doğ seni de görürüm ne annem babam ne de ben farkındaydık tamam mı hadi inandım diyeyim neyi başarıyorum söyler misin asgari ücretli bir işe girerek her şey çözülecek mi hahaha yaşamadığın için bahane zaten aynısını yaşa göreyim seni de eğer maddi durumun ve karakterin gerçekden birey hissetmiyorsa spor salonu bile gitmek zor geliyorsa evet imkansız diye bir şey vardı yaşamayana bahane gelir zaten ne çektiğimi nerden bileceksin
sen ve diğer 85 milyon kendini gömmediği için çok şanslı
Kardeşim aile diyosun benim doğduğum evin penceresi yoktu gram kendini geliştirmemiş bir baba vardı başımızda bizde milyon dolarlık yalılarda doğmadık asgarî ücretle ne olur diyosun ya daha hiçbir adım atmadan zengin olunmalı kafasındaysan zaten evinde yat dinlen incitme kendini her şey sıfırdan başlar. Akşama kadar evde oturup ne çektiğimi nerden bileceksin demişsin ya sen sokakların acımasız yüzünü hiç görmemişsin şu an güzel bir hayatım var ama bunu elde edene kadar biryerlerim yırtıldı yeri geldim çöp topladım yeri geldi hamallık yaptım şimdi keyfi sefa sürüyorum kendi çapımda durumum fena değil ama bu ailemden çevremden ya da tesadüfen gelmedi
Ben neden çalışcam çabalasamda bir yere gitmeyeceği kanısındayım pardon
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!