Yaşadıklarımın sebebi psikolojimin olması mı sizce ben nasıl iyileşeceğim?

Küçüklüğümden beri annem babamı defelarca farklı erkeklerle aldattı hapsimi ğördüm babam affetti evde hep kavgayla yaşadım her erkek beni kullandı gitti en son biriyle birlikte oldum.. i aldı gitti başkasıyla evlendi bem çöp müytm dedim yeter dedim 2 kişiyle daha yaptım zaten çöpsün dedim sen aile sevgisi görmemişsin her gelende kullanıyo çözsün dedim ama şimdi karşıma öyle biri çıktıki git diyorum gitmiyo benle evlenmek istiyo çok seviyo istemiyorum midesiz misin diyorim ve kafamda her gün intihar etme düşüncelari var kendimi hazırlıyorum bi yandanda diyorumki tedavi gör git onla evlen mutlu ol zaten hiç hayat yaşamadınki diyorum napıcam bilmiyorum çok yorgunum

Yaşadıklarımın sebebi psikolojimin olması mı sizce ben nasıl iyileşeceğim?
Cevapla