Bu yaşadıklarımdan sonra psikolojimin düzelmesi çok mu zor?

Babasız büyüdüm.
2 kez tecavüze uğradım.
İstismar edildim.
Tacize uğradım.
İstismar ve tacizin sayılarını hatırlamıyorum bile.
Annem narsist.
Ablam yurt dışına kaçtı.
Annem beni babama benzediğim için hep dışladı.
Sürekli ailemden şiddet gördüm.
Annemin sevgilisi beni taciz etti.
Kimse arkamda durmadı.
Gittiğim bir psikolog beni istismar etti ve ben de ona karşı bir şeyler hissetmeye başladım.
Çocukluğumdan beri insanlar beni eziyor ve kullanıyor.
Annem okumamı istemedi. Sadece çalışmamı bir de ona yaptıklarına katlanmamı istiyor.
Yüksek lisans öğrencisiydim. Beni okumadığı ve en sonki taciz olayından sonra evden ayrıldım. Kenarda biraz param vardı. Aparta yerleştim. Fakat kendimi bir türlü toparlayamıyorum. Psikolojim iyileşmiyor. Sizce bu normal mi? Yaşadığım olayları ben mi abartıyorum sizce?
Bu yaşadıklarımdan sonra psikolojimin düzelmesi çok mu zor?
Cevapla