Buradan 2 kişiyle bulusmustum zamanında 2 side psikologluk tiplerdi. Biri hatta Erenkoy Ruh ve Sinir de yatmış 3 ay.. ama ben bunu bulusunca hal , tavır, hareketlerinden anladim daha çok. Yazışırken gayet normaldi..
Bu sitedeki çoğu insanin asosyal, iletişim yönüyle sıkıntılı olan kişiler olduğunu görüyorum keza bende öyleyim, öyleydim yani.. Bu siteye uzun yıllardır giriyorum son dönemlerde nadir olsa da.. gerçek hayat burada değil, dışarıda.. Ve burada fikir alıp değer verdiğiniz insanlar iki kelimeyi bile bir araya getiremeyen, toplumda dışlanan, öz güveni düşük tipler belliki ama bazen öyle kâle aliyorsunuz ki kendinize not veriyorsunuz o insan üzerinden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer