Buradan birinin fikrini alma ihtiyacı neden duyuyorsunuz?

Buradan 2 kişiyle bulusmustum zamanında 2 side psikologluk tiplerdi. Biri hatta Erenkoy Ruh ve Sinir de yatmış 3 ay.. ama ben bunu bulusunca hal , tavır, hareketlerinden anladim daha çok. Yazışırken gayet normaldi..

Bu sitedeki çoğu insanin asosyal, iletişim yönüyle sıkıntılı olan kişiler olduğunu görüyorum keza bende öyleyim, öyleydim yani.. Bu siteye uzun yıllardır giriyorum son dönemlerde nadir olsa da.. gerçek hayat burada değil, dışarıda.. Ve burada fikir alıp değer verdiğiniz insanlar iki kelimeyi bile bir araya getiremeyen, toplumda dışlanan, öz güveni düşük tipler belliki ama bazen öyle kâle aliyorsunuz ki kendinize not veriyorsunuz o insan üzerinden

Buradan birinin fikrini alma ihtiyacı neden duyuyorsunuz?
Cevapla