Hayatım son 2 senedir çok sıkıcı. kimseyle konuşmuyorum. çok bunaldım tekdüzelikten. ne yapmalıyım?

insan içine karışamıyor gibi hissediyorum. çok özgüvensizim sanki. ne yapacağımı bilmiyorum. ne önerirsiniz bana?

Hayatım son 2 senedir çok sıkıcı. kimseyle konuşmuyorum. çok bunaldım tekdüzelikten. ne yapmalıyım?
Cevapla