Hayatım çok sıkıcı geçiyor. Ne yapabilirim?

Ya hic kimse asil sevginin askin ne oldugu oyretmedi. Su an aska inanmiyorum. Cirkinim qaliba ne bileyim bu hayat neden boyle is ev ev is biktim ya hic eylence diye bir sey yok mu
arkadasim bile yok cok sikici
Hayatım çok sıkıcı geçiyor. Ne yapabilirim?
Cevapla