Hayatım çok sıkıcı geçiyor ne yapmalıyım?

Ailemle yaşıyorum arkadaşlar bir arkadaşım şehir dışında, birisi işte çalışıyor bayram izni yok görüşemedim, evde de oturuyoruz sohbet muhabbet ama yapacak bir şey yok bu tatil boş geçiyor. Ne yapabilirim sizce evde?

Hayatım çok sıkıcı geçiyor ne yapmalıyım?
Cevapla