Hayat cok sıkıcı boktan geliyo artık yasamak istemiyorum artık ne hissettigimi de bilmiyorum nasıl atlatabilirim bu dönemi?

Psikolog ilac falan demeyin onun dısında napabilirim beni hayata baglayan bisey yok gibi?
Hayat cok sıkıcı boktan geliyo artık yasamak istemiyorum artık ne hissettigimi de bilmiyorum nasıl atlatabilirim bu dönemi?
Cevapla