İçinizde beni bilenler tanır. Artık herhangi bir şeyden haz alamıyorum, mutlu edemiyor. Nasıl geçecek bu his
3 ay
İçinizde beni bilenler tanır. Artık herhangi bir şeyden haz alamıyorum, mutlu edemiyor. Nasıl geçecek bu his
Eski halinden çok yeni haline ihtiyacın olabilir. Sporda sürekli aynı ağırlığı kaldırdığında bile bir süre sonra kaslar alışıyor gelişimi durduruyor. Farklı şeylere ihtiyacınız var motivasyon sonrasında da gelebilir.
Yazdıklarında ciddi bir tükenmişlik ve keyifsizlik hissediliyor… Uzun süre stres, hayal kırıklığı ya da bastırılmış duygular yaşadığında zihnin kendini korumaya alır ve haz kapılarını kısar. Bu kalıcı olmak zorunda değil 🤍 Sen şu an eski halini özlüyorsun ama belki de değişiyorsun. Kendine küçük, baskısız alanlar açmaya başla; zorla mutlu olmaya çalışma. İçindeki donukluk yavaş yavaş çözülür 🌿 Sabırlı ol, bu bir süreç.
Cevap
1Cevap
Dönemseldir teknoljiden uzak dur dogaya yönel zamanla gecer
Önceden milleti zorbalıyorduk dük nooldu?
Zorbalıyordun*
Tükenmişlik sendromu mu yaşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?