İnsanların sözlerini sakince karşılamak, gülmek sinir bozucu bir davranış mı?

Öfkelendiğim çok az insan var. Ekstrem bir durum olmadıkça gülerek karşılarım. İnsanlar bunu ciddiyetsizlik ve saygısızlık olarak algılıyor. Sizin yorumunuz nedir?

İnsanların sözlerini sakince karşılamak, gülmek sinir bozucu bir davranış mı?
Cevapla