Gülmenin bir dozu olmalı mı? İnsanın güler yüzlü olması kötü bir şey mi?

Bir dostumun tavsiyesi: gülmeyi unut artık. Değişim için önemliymiş. Sizce doğru bir tavsiye mi?
Gülmenin bir dozu olmalı mı? İnsanın güler yüzlü olması kötü bir şey mi?
Cevapla