Kişilik & Karakter Ortamda yüksek sesle gülen kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz rahatsız oluyor musunuz? poyrazcanix Takip Et Xper 6 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Dozunda olursa çok rahatsız etmiyor ama bir yerde yemek yerken aşırı abartılı gülenlerden rahatsız oluyorum Ortamda yüksek sesle gülen kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz rahatsız oluyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
_ΛqresiF_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,4b cevap paylaştı. Ağzına bir tane çarpmak istiyorum. 0 1 Yorumla poyrazcanix +1 yıl Hahahah en son ne zaman başına geldi benim bugün yan masamdaki adam ve kadın 10-15 dakika gülmüştür 😄 Yorumla
_Dahlia_ Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl En sevmediğim insan tipi ters ters bakarım baktım hâlâ yapıyor uyarı verdiririm. 0 0 Yorumla
Ahmettt555 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 96% +1 yıl Yani bir iki kahkaha olabilir ama abartılmaması lazım 0 0 Yorumla
Birnotbirkalem Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Rahatsız olmam zaten bilerek yapmıyordur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ağzına bir tane çarpmak istiyorum.
Hahahah en son ne zaman başına geldi benim bugün yan masamdaki adam ve kadın 10-15 dakika gülmüştür 😄
En sevmediğim insan tipi ters ters bakarım baktım hâlâ yapıyor uyarı verdiririm.
Yani bir iki kahkaha olabilir ama abartılmaması lazım
Rahatsız olmam zaten bilerek yapmıyordur