Herkese karşı nefret doluyum. kimseyi sevemiyorum. ben de kimsenin yanında rahat edemiyorum olduğum gibi değilim. neden böyle?

Önceden aşırı sosyal aşırı herkesi seven bi insandım. şu an herkesle konuşmaya korkar oldum. Kimsenin yanında kendim gibi olamadığımı fark ettim. Bu sefer de insanlara karşı içimde bir öfke olmaya başladı. Hak ettiğim yerde değilmişim gibi hissediyorum sürekli. İstemediğim insanlarla beraberim. Mevcut arkadaşlarımla da anlaşamıyorum. Ne yapıcam ben böyle.
Herkese karşı nefret doluyum. kimseyi sevemiyorum. ben de kimsenin yanında rahat edemiyorum olduğum gibi değilim. neden böyle?
Cevapla