İnsanlardan nefret ediyorum, herkes çok itici geliyor kimseyi sevmiyorum ben anormal miyim?

İnsanlardan nefret ediyorum, herkes çok itici geliyor kimseyi sevmiyorum ben anormal miyim?
Cevapla