İnsanları sevmiyorum nefret ediyorum gıcık oluyorum herkes çok itici geliyor anormal miyim?

İnsanları sevmiyorum nefret ediyorum gıcık oluyorum herkes çok itici geliyor anormal miyim?
Cevapla