Tek çocuğum, babam gemi kaptanı. Bende para kazanmak için bir aralar (üniverste yılları) modellik yaptım daha sonra kaptanlık yaptım. Şu anda 32 yaşında hava kuvvetlerinde üsteğmenim. Hayatım boyunca hiç doğum günüm kutlanmadı, hiç yakın arkadaşım olmadı, yani hadi gel yiğit dışarı çıkalım gezelim falan ya da benim bunu diyebileceğim yakın bir arkadaşım olmadı. 1 kaç kez flörtleştim ama hayatımda hiç bir kadınla karşılıklı oturup kahve içip sohbet etmedim.
Tam 4 yıldır aynı şeyleri yapıyorum. Görev sonrası spor, sonra duş, yemek, kitap ve yabancı dil, finans eğitim veya beden dili eğitimi alıyorum.
Annemle babam birbirlerini sevmeden evlenmişler bu yüzden sevgi nedir bilmiyorumm hiç hissetmedim. 🤔 ağlak birisi değilim sadece nasıl aşabilirim. Psikoterapi alamıyorum çünkü rütbe alamam. Özele gidemiyorum zaman uymuyor. Ancak senelik izin almam gerek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer