Hata yapmaktan korktuğum için sosyalleşmek istemiyorum psikolojik problem mi?

Tek çocuğum, babam gemi kaptanı. Bende para kazanmak için bir aralar (üniverste yılları) modellik yaptım daha sonra kaptanlık yaptım. Şu anda 32 yaşında hava kuvvetlerinde üsteğmenim. Hayatım boyunca hiç doğum günüm kutlanmadı, hiç yakın arkadaşım olmadı, yani hadi gel yiğit dışarı çıkalım gezelim falan ya da benim bunu diyebileceğim yakın bir arkadaşım olmadı. 1 kaç kez flörtleştim ama hayatımda hiç bir kadınla karşılıklı oturup kahve içip sohbet etmedim.

Tam 4 yıldır aynı şeyleri yapıyorum. Görev sonrası spor, sonra duş, yemek, kitap ve yabancı dil, finans eğitim veya beden dili eğitimi alıyorum.

Annemle babam birbirlerini sevmeden evlenmişler bu yüzden sevgi nedir bilmiyorumm hiç hissetmedim. 🤔 ağlak birisi değilim sadece nasıl aşabilirim. Psikoterapi alamıyorum çünkü rütbe alamam. Özele gidemiyorum zaman uymuyor. Ancak senelik izin almam gerek.

Hata yapmaktan korktuğum için sosyalleşmek istemiyorum psikolojik problem mi?
Cevapla