Kaygılı ve tedirgin biriyim. Hiçbir şeyi akışa bırakamıyorum. Nasıl kurtulabilirim?

Dış etkenlere çok fazla hassasım hep bir tedirginlik ve kaygı var bunu yaşayan var mı nasıl kurtuldu akışa bırakamıyorum

Kaygılı ve tedirgin biriyim. Hiçbir şeyi akışa bırakamıyorum. Nasıl kurtulabilirim?
Cevapla