30 yaşındayım üniversite okudum ams atanamadım işe giremedim bütün gün evde boş boş yaşıyorum evlenmek istedim hayatımda biri vardı terk etti bu saatten sonra da kimseye güvenemem bütün gün evdeyim annemle babamdan başka kimseyi görmüyorum napıcam ben
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖncelikle, bu zorlu zamanlardan geçmek hiç kolay değil, ancak umutlu olmanız ve yapabileceğiniz şeylere odaklanmanız önemlidir. Birkaç öneriyle size yardımcı olabilirim:
Yeni bir iş arayın: Kendinize uygun iş ilanlarını araştırabilir ve iş başvurularında bulunabilirsiniz. Gerekirse, CV'nizi güncelleyip iş başvurularınızı daha etkili hale getirebilirsiniz. Ayrıca, iş arama sürecinde size yardımcı olabilecek iş arama danışmanlarından yardım alabilirsiniz.
Kendinizi geliştirin: İşsizlik dönemlerinde kendinizi geliştirmek için zaman ayırabilirsiniz. Örneğin, bir yabancı dil öğrenebilir veya yeni bir beceri kazanabilirsiniz. Bu, gelecekte iş bulma şansınızı artırabilir.
Sosyal aktivitelere katılın: Sosyal aktivitelere katılmak, kendinizi yalnız hissetmek yerine toplumda daha çok yer almaya yardımcı olabilir. Yerel bir kulübe katılarak yeni insanlarla tanışabilirsiniz.
Kendinize zaman ayırın: Kendinize zaman ayırmak, kendi iç dünyanızla ilgilenmek için harika bir yoldur. Yoga, meditasyon veya terapi gibi yöntemler size yardımcı olabilir.
Yeni hedefler belirleyin: Yeni hedefler belirleyerek kendinize odaklanabilirsiniz. Bu hedefler, kişisel veya mesleki olabilir. Hedeflerinize ulaşmak için adımlar atarak ilerlemeniz, kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olabilir.
Unutmayın ki, bu zorlu zamanlar geçici ve sizin elinizde kendinize daha iyi bir gelecek hazırlamak. Kendinize zaman verin ve cesur olun!20 Yorumla
En İyi Cevaplar
maalesef ülkemizde atanmak zor okuduğunuz bölüm nedir bilemiyorum ama en azından atanana kadar farklı bir sektörde çalışabilirsiniz en azından kafanız dağılmış olur
02 Yorumla
Soran+1 yılİşe giremiyorum ki. Kaç yerle görüştüm olmadı en son pes ettim ben de bıktım artık çünkü
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖncelikle bence kendini toparla. Kendinde seni mutlu edecek değişimler yap aşko. Sen kendini seversen diğerleri zaten seni sevecektir. Kendini bu düşünce de sıkışmış çaresiz hissetme evlenmenin yaşı yoktur ve unutma ki bundan sonra hayatına girecek olan insan dahi seni bu hayatta bir yere kadar taşır. Ben ne yapacam deme ne yapsam bu karanlıktan çıkabilirim de. Sonra iş ara. Bir iş bul. En basiti. Üniversite mezunusun okul bitmiş marketlerde çalış zaten devamlı çalışan arıyorlar. Bir yandan kendi okudun bölümden iş bakmaya başla. Kendi kendini topla ayağa kalk. Hayat gerçekten zor. İnsan kendini kurtarmalı. Baskasindan meddet umarak hayata tutunamazsın. Bu süreçte kendine bakmayı da ihmal etme. Sacini boyat. Guzel güzel kıyafetler al askom. Kendini değiştir yeni bir sen yarat. Para kazan. İllaki evlenecek birini bulursun. Sen yeter ki kendine güven aşkitom. Bu işler böyle ilerler. Hayatın da en önemli notu şu olsun ne olursa olsun kendi ayakları üzerinde duran kimseye muhtaç olmadan yaşayan bir birey olarak yaşamını sürdür. Bu şekilde her ne olursa olsun daha özgüvenli olacaksın emin ol. Kendine güven...
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim yazdıkların umut oldu … umarım bi yerden başlayabilirim ❤️❤️🌸
+1 yılşu an seni anlıyorum ama ben 19 yaşındayım okuyorum hatta üni 1. Sınıfım bölümüm 2 yıllık ama seviyorum kamu yönetimi bölümüne geçersem 25 yaşında felan mezun olurum hemen iş bulamazsam özel sektör ya da farklı kurumlarda çalışırım, kendini geliştirmek için bir kursa git spora git evden uzaklaş ev insanı bunalıma sokuyor hani kendine zaman ayır gez dolaş
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
71Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayat her zaman devam eder. Yeniden başlayın
00 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 608 cevap paylaştı.
+1 yılTakma bu kadar kafaya... sonuçta okuduğun bir bölüm var ve beklediğin birşeyler var.. ataman yakında olur ve her şey tersine dönmeye başlar... seni terk eden kendi kaybetmiştir.. ya evlendikten sonra ayrılsaydınız bu daha kötü... hem yanlış kişinin gitmesine izin vermedikçe insan doğru kişiyi bulamaz... belkide senin için yanlış ilişkiydi ve bitti...
12 Yorumla
Soran+1 yılOnu düşüncek yaşı geçtim ben 25 yaşında değilim ki.. bu saatten sonra kimi bulurum
- +1 yıl
Günümüzde evlilikler 30 dan sonra olmaya başladı zaten okul işe girmek falan derken evlenenlerin çoğu 30 un üstünde... erken evlenenlerde acele ettikleri için çok çabuk boşanıyor.. tam tanımadan evleniyor evlenince gerçek yüzünü görünce anlaşamıyor..
Mesleğinden ayri geçici kolay girebilecegin bir iş bulmaya çalış bence, ondan sonra okuduğun mesleğe uygun bir iş bulduğunda ona geçersin. İşte yeni insanlarla tanışacaksın vaktin fazla düşünmek yerine insanlarla dolu olacak.
Evde boş kalmaktan canın sıkılır çok normal, hayatini adım adım değiştirmeye çalış yani.
Erkek gittiyse başkası gelir, aranızda bir şey olmadı ise demekki samimi bir insan değildi.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl30 yaşına kadar başka işte neden çalışmadın
Ben 27 olacağım. Çalışıp duruyorum mağaza işlerinde. Bende üni mezunuyum ama bir şekilde çalışmam gerek. Evdeyken depresyona giriyorum tüm o aptal tv programları vs.
Yapacağın en kötü şey beklemek
Benim sevgilim de olmadı flörtlerim hep çapkındı bende kendimi sevdim.
21 Yorumla
Soran+1 yılBen de çağrı merkezinde çalıştım bu zamana kadar ama devam edemedim bi süre sonra
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,9b cevap paylaştı. Selam
öncelikle hayat senin
sağlığın yerinde mi?
seni zorda bırakan şeyler nedir?
özgür müsün?
hayatı sadece para olarak görme
atanamayan binlerce insan var ve başka işlerde yapabiliyorlar
mutlaka sana göre bi iş vardır
umarım hersey birgün dilediğin gibi olur 🕊️00 Yorumla
+1 yılHedef belirleyip planlar kurarsın. Biri terkeder başkası gelir. Binlerce insan var takma kafaya. Kendine , sagligina dikkat ettiğinde her gün yeni bir şeyler öğrenmeye başladığında faha mutlu olacaksın.
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 497 cevap paylaştı.
+1 yılİnsan zaten 30 undan sonra evlenmeli.
30 undan sonra insanin karakteri oturuyor.
İşi bulursun Rabbim nasip ederse.
Birazcık araştırmalısın.
Rabbim hayırlı ve uğurlu nasipler versin.
🤲Aminn00 Yorumla
+1 yılHayattan umudunu kesme sakın. Bende iş konusunda senin gibi dertliydim ama gelen bir telefonla işim olmuştu. Aşk konusunda ise bende kadınlara güvenemiyorum.
04 Yorumla
Soran+1 yılBeni çok sevdiğini düşündüğüm biri tarafından aldatıldım birdaha kime güvenirim ki
- +1 yıl
Her insanın başından kötü olaylar geçebiliyor. Seneler önce de benim kötü anım olmuştu. Dedim ya bende güvenemiyorum. Bizimkiler de artık evlenme vaktin geldi geçiyorda diyorlar. Bulun birisini evleneyim dedim bende.
Soran+1 yılBen de öyle diyorum ama öyle bulunmuyo işte
- +1 yıl
Başka nasıl olacak bilmiyorum. Birisi akıl veriyor bana instagramdan vs yazsana birilerine diye. Gerçek hayatta güvenemeyecem birisine sanaldan nasıl güvenecem! Bu siteden bir kaç kızla tanışmıştım numaralarını bile aldım ama hiç birisiyle öyle ciddi ilişki vs düşünmedim bile.
+1 yılDerdin tasan yok. Anne babadan başkası insana yâr olmuyor zaten. Evlenmek çözüm mü sanıyorsun asıl sorunlar o zaman başlıyor
16 Yorumla- +1 yıl
Adı üzerinde dünyaevine girdin deniliyor değil mi?
Yaşadığın dünya değişiyor herşeyin değişiyor evlenince.
Soran+1 yıl@ggoodvolunteer ama ben anne olmak istiyorum çocukları çok seviyorum bu saatten sonra beni hayata bağlıcak tek şey bu olabilir
- +1 yıl
Bende senin gibi çocukları çok severim
- +1 yıl
Rabbim sana gönlündekileri versin 🤲 aminn
Rabbim çocuklarınıda sevmeyi nasip etsin 🤲 aminn
Soran+1 yıl@ggoodvolunteer aminn🙏🙏umarım senin hakkında da hayırlısı olur
- +1 yıl
Amin 🤲 Allah razı olsun duanız için
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de 30um ve atanamadm. Terk edilmiştim de. Çalışmıyodum o dönem. Aynı şeyleri yasamısız.
Bence farklı alan olsa da işe gir. Kolay değil iş bulmak. ama sen başvur geç. Dönen olur. İş sana iyi gelir
17 Yorumla
Soran+1 yılÇağrı merkezinde çalıştım bi süre ama dayanamadım başka bi işe giremedim sonra
Cevap sahibi+1 yılBol bol basvur. Olanı dene..
Kurslara gidebilirsin mesela. Özel güvenlik olabilir
Cevap sahibi+1 yılBu arada sosyak hayatbolmadan hayatında birinin olması da, zor
Soran+1 yılBiliyorum ama utancımdan sosyal olamıyorum işte
Cevap sahibi+1 yılEvde olmak insanın psikolojisini çok etkiliyor.
Kpss çalışıyor musun
Soran+1 yılHayır bıraktım
Cevap sahibi+1 yılAynı şeyleri yasayan çok insan var. Bi şekilde yasıyoruz ama. Hayatını şekillendrmeye çalış. Arkadaslarınla takıl gez dolaş. İş ara. Umudun olsun hep
+1 yılTüm gün evde tabi bi bk olamazsin. Çık dışarı millet nasil saat 5 6 da kalkip ekmek yapiyor simit satıyor yollara düşüyor gecenin 12 sine kadar. İnsaatlarda sokaklarda lokantalarda millet alin teriyle kazaniyo biseler. Sen ise paşam evde annesini babasini görüyormuş bunalıma girmiş. Ay kiyamam sana paşam ben
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 24,2b cevap paylaştı. Bende hep evdeyim 34 yaşındayım ama hâlâ işim yok eşim sevgilim yok sosyal hayatım yok gençliğim hep evde geçti senelerdir evden dışarı çıkmıyorum maalesef eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz yaşlanıyorum
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBir sürü umudumuz vardı bir cogumuzunki hep yarım kaldı. Ama bı şekilde hayata devam edip yaşadık. Sizde bunu yapın yeniden bir adım atarak hayatınızı düzenlemek için cabalayin
00 Yorumla Ben de evlenmedim , bende mi intihar edeyim. Sacmalama, sohbet edecek birini bul , yeni arkadaslar bul nekadarda zor olsa
03 Yorumla
Soran+1 yılBen anne olmak istiyorum
Soran+1 yılEvet zor gerçekten
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı. İnsanlar ara ara böyle depresyona girebiliyor farklı aktiviteler dene iş ara bulacağına eminim umutsuz olma
10 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılkendinize yatırım yapın kitap okuyun bedavaya gidip gezeceğiniz yerler var ve sabredin inanın sabretmeye değiyor bu hayat
00 Yorumla
+1 yılSenin gibi birini arayan özel sektörler çok gir bi ise atanana kadar tatlim ya da kurslara git
03 Yorumla
Soran+1 yılBi eğitim alıyorum ama onun dışında evdeyim kursa giderken bile utanıyorum
- +1 yıl
Niye utaniyorsun hayatim utanicak bisey yok
Soran+1 yılÇalışmıyorum ve bekarım diye
Nasıl hissedersen hisset
Kalk giyin dışarıya çık
Mucizeler dışarıda02 Yorumla
Soran+1 yılNapıcam ki dışarda … sap gibi gezip milletin mutluluğunu izliyorum anca
+1 yılBu kadar icine kapanma senden daha kotulerde var unutma her zaman dik durmalisin umudunu kaybetme ve amacinn icin ugras kostur
00 Yorumla
+1 yılMerhaba hanfendi 30 yaşında üniversite okudun neden atanamadın peki hayatındaki kişi neden terk etti siz değerli kadını
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 667 cevap paylaştı. Karanlık günler olmasa aydınlık günlerin kıymetini bilemeyiz. Düzelir elbet.
10 Yorumla
+1 yılTürkiye'deki en büyük sorunlardan biri insanlar kariyer yapcam derken bütün hayatını öldürüyor
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim de öldü … o yüzden bu yaştan sonra atanmak filan da istemiyorum artık sadece anne olmak istiyorum
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 321 cevap paylaştı. İşe gir çalış kariyere odaklan.. bitmişsin yahu kendini zkip atmışsın evde oturmak nedir
06 Yorumla
Soran+1 yılİşe giremiyorum işte
Soran+1 yılGiremiyorum işte olmuyo
Soran+1 yılBi eğitim alıyorum dramaya yönelik ama bilmiyorum işe yarar mı
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5,1b cevap paylaştı. evden çıkman lazım git kurslara murslara etkinliklere çevren olsun kafan dağılır
02 Yorumla
Soran+1 yılBöyle yaşadığım için utanıyorum insanlar sorunca ne dicem
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 313 cevap paylaştı.
+1 yılSosyalleş boş ver takılma bunlara. Ne yapmak istiyosan onu yap
00 Yorumla
+1 yılDiplomanı unut meslek edinme kurslarına git.
00 Yorumla
+1 yılkeşke atanma gerektirmeyen bir meslek seçseymişsin
01 YorumlaAtanmak zorunda değilsiniz herhangi bir işe girip çevre yapmanız da mümkün
00 YorumlaÖzel sektörde iş bulmak için uğraşabilirsin. Bu durum senin psikolojini de alt üst eder.
00 Yorumla
+1 yılSenle tam olarak aynı durumdayım bende ne yapılır bilmiyorum
00 Yorumla
+1 yılsabredeceksin ve kişisel gelişimini tamamlayacaksın. asla savaşmaktan çekinme
00 Yorumla
+1 yılHanım Efendi Nasılsınız
Size Nasıl yardımcı olabilirim00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence senin hayalin atanmak değil. Evlenip çocuk yapmak
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet artık öyle … bıktım çünkü
Cevap sahibi+1 yılÜzücü
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yılEmpati kurdum da
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 496 cevap paylaştı.
+1 yılDaha gençsin umudunu kaybetme hersey daha güzel olacaktır
00 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 662 cevap paylaştı.
+1 yılpart time da olsa para için değil kafa dağıtmak için işe gir derim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de aynısıyım ve 35 yas halin beni de kocam terketti
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUmudunu kaybetme bekle atama olana kadar uygun iş bulursan çalışabilirsin
00 YorumlaBen de 25 yaşındayım 2 lisans bitirdim 3. yabancı dili öğreniyorum ama gel gelelim kendime Avrupa ülkelerinden birinde nasıl iş bulabilirim diye uğraşıp duruyorum. Bu çağın sorunu bu galiba
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılbence kendini çok baskılıyorsun tekrrdan kendine gelip hayata bağlanmak zorundasın
00 Yorumla
+1 yılAMS nedir bilmiyorum, hangi şehirde yaşıyorsun ve nasıl işlerde çalışmak istersin kısaca bahsedersen yönlendirmeye çalışırım.
00 YorumlaBana ulaşabilirsen sana birkaç fikir yazabilirim senin detayli durumuna göre
00 YorumlaGeçmiş olsun zamana biramaisin zor günlerim ardinda iyi gunlerde gelir tavsiyem hayatina 1ini alman
00 Yorumlaannenle babana selam söyle :)
05 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılBeğenirim … ama kimse çıkmıyo
Soran+1 yılYok ben hala 18 gibiyim merak etme 😂
+1 yılise gir sana uygun olan bir yerde oyalan
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 887 cevap paylaştı. Öküz sevmeye devam edin 👍🏽
00 YorumlaAllah büyük sen iste dua et su akar yolunu bulur
00 Yorumla
+1 yılAhh ahh 🥲 seçimleri bekle sabret ne okudun
00 Yorumla
+1 yılTakılma çok gez dolaş , sitres at
00 Yorumla
+1 yılevlen kocaya var
00 YorumlaKimi atıyorlar ki zaten
00 Yorumlaİşe tutunmaya calis herhangibi
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAyni brnim yasadim seyler
00 Yorumla Kanka isyerlerine bas vur
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılNe okudunda atanamadın
00 Yorumla İş araştır. Hicbisey için gec değil
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 9b cevap paylaştı.
+1 yılSenin gibi çok var şu an günümüzde.
00 Yorumla
+1 yılÖzel sektör denilen bi olgu var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni alirim ama tek sartim var
00 Yorumla
+1 yılBoş ver abla dalgana bak
00 YorumlaElbet var çaresi
02 Yorumla
Soran+1 yılNedir?
- Devamını Gör (28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 30 yaşındayım. Üniversite okudum, atanamadım. İşim yok, hayatımdaki terk etti. Ben ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer