Bence herkes espri yapacak kadar yakın olduğu kişinin şaka sevip sevmedigini bilir. Sevmiyorsa yapmam, gülüyor ve eğlenceme katilıyorsa devam ederim. Şahsen ben el kol şakalarini hiç sevmem ve büyük tepkiler verirmişim etrafimdakiler öyle söyler. Beni tanıdıklarından sözel şakalar yapıyorlar.😅
Beni tanıyanlar espri ve şakadan hoşlanmadığımı bilirler bu gibi şeyleri bana yapmazlar. Gerçekten hiç hoşuma gitmiyor espri ve şaka yapıldığı zaman aşırı derecede sinir oluyorum