
Sanırım bazen gereksiz oluyor bu. Karşıdaki kişi dinlemiyor bile.

Sanırım bazen gereksiz oluyor bu. Karşıdaki kişi dinlemiyor bile.
Doğruyu anlatır gerisini karşı tarafa bırakırım. Kendimi tüketmem algılanmak için. Karşı taraf her zaman istediği şekilde anlamlandıracaktır o yüzden boşa yorulamam.
Ben bakma çok sessizdim bana küçük kuzenim hesap sordu dedi ki adını diyerek ablamı niye ağlatıyorsun? dedim ki sen hiç birşeyi bilmiyorsun? dedi ki ben herşeyi biliyorum inan ki düğünde o hesap sorması aklıma geldi refleks başka tarafa geçtim
Karşımda gerçekten beni doğru anlamasını istediğim biri varsa, buna değecek biriyse.. savunmak değil de, kendimi en uygun şekilde anlatmanın bir yolunu ararım, çaba gösteririm.. aksi takdirde hayır, kim neyi nasıl istiyorsa algılaya bilir..
Kişiye göre değişiyor, Orhun yazıtlarına herkese yazmam. Vakit geçirenler nasıl biri olduğumu bilir, yeni tanıdığım biriyse savunurum. Günün sonu anlamak için çabalamıyorsa daha uğraşmam.
Cevap
17Cevap
Ben kendimi açıklamıyorum artık kimseye.. kim ne anlarsa anlasın anlamayan da gidebilir hayatımdan zaten..
Bir kez açıklarım. Anlarsa anlar anlamazsa kendisi bilir umurumda olmaz
Tabii ki. Çünkü yanlış anlaşılmayı hiçbir zaman sevmem. Bu olay sürekli tekrarlanırsa aynı taraf yanlış anlaşılmaya meyilliyse uğraşmam o ayrı.
Yanlış anlaşılma varsa elbette kendimi açıklarım ama karşımdaki sadece suçlama odaklı ise ve beni dinlemiyorsa orada açıklamamı keserim.
Açıklamayı yaparım gerisini karşıdaki kişiye bırakırım. Anlamak istiyorsa anlar istemiyorsa keyfi bilir. Özellikle hararetle savunma ile uğraşamam.
Tam açiklicam sonra diyorum boş ver seni anlamak isteseydi anlardı
Kendimi savunmak isterim ama uğraşmayacak kadar umrumda değil 😂
Ay zorla değil ya bende nasıl anlamışsa ona göre davranırım sorun çözülür 😄
Kimin neyi yanlış anladığına bağlı olarak harcayacağım çaba değişir.
Dinlemiyorlarsa çenemi yormanın bir mantığı yok derim
Savunurum ama anlamayacak türden biri ise işi daha da yokuşa sürebilirim.
Savunduklarımın boşa olduğunu anladım. Çünkü keyifleri nasıl isterse öyle anlıyorlar.
Savunmak değil de doğrusunu anlatmayı denerim anlamıyorsa kasmam.
Kendimi ifade ederim tabii. Karşımdaki anlamak istemezse kendi bilir.
Yanlış anlaşıldığımı anladığım yerde bırakıyorum herşeyi.
Karşı tarafa kendimi anlatarim anlayabilirse tabi ki
savunurdum eskiden. artık yapmıyorum kim ne istiyorsa anlasın ben niyetimi bildiken sonr dert değil
Valla ben gılgamış destanı gibi açıklama yaparım, yaptım da. Anlamıyorlarsa s. Gitsinler efenim. 😄
Dinliyorsa kişi evet yanlış anlamakta ısrar ediyorsa hayır. İstediğin gibi anla derim
En nefret ettiğim şeylerden biridir kesinlikle yalnış anlaşılacağım diye kendimi deli gibi açıklarım, savunurum.
Savunuyorum ama yoruyor bazı insanlar evet
Anladığı dilden konuşurum
Ruh halime göre değişir bir durum
Her zaman değil ama düzeltesim tutuyo bazen
Evet savunurum
Sktr lan oradan diyorum
Gerek yok bırak bedelini ödesin ki anlasın
Savunurum
Açıklarım ama üstüne düşmem
İsteyen istediğini anlayabilir umursamam
Karşıdaki dinlerse genelde anlatırım
Yeterinden fazla savunurm
evet hakkımı ararım
Savunurum.
Hayır
Hayır, uğraşmıyorum.
Hiç savunmam tek kere söylerim gerisine karışmam
İnsanlar anlamiyorki
Sonuna kadar..
Evrt
Tabiki
savunurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?