Bugün bir ortamda sohbet ederken, kadın-erkek ilişkileri üzerine genel bir yorum yaptım. Ancak karşımdaki kişi bunu kişisel algılayarak hemen savunmaya geçti ve konuyu farklı yerlere çekti. Saygısızlık yapmadığım hâlde, söylediklerimi kendi annesine yönelik bir hakaret gibi yorumladı. Ben de yaşım benden büyük saygısızlık yapma dedim biraz böyle aşağılayıcı falan konuşmaya benden 15 yaş küçük birisi ondan sonra sustu.
Herkes herkese fikrine katılmak zorunda değil Ben de onun fikrini saygı duymak zorundayım ama bana saygısızlık yapan insana tahammül edemiyorum ve sosyal medyadan her yerden engelledim.

Her görüşe saygım var beni eleştirme için saygım var ama toplum içinde bozmasına kimsenin saygım yok.
Güncellemeler
1 yıl
💫💫💫 Süper Soru 💫💫💫
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer