Hayatımızda olan olumlu, olumsuz herşeyi sabırla kabullenmeyi ve sonucunu beklemeyi öğrenebildik mi?

“Olur ki siz bir şeyden hoşlanmazsınız, hâlbuki hakkınızda o bir hayırdır. Ve olur ki bir şeyi seversiniz, hâlbuki hakkınızda o bir şerdir. Allah bilir, siz bilmezsiniz.” (Bakara, 2/216).
Hayatımızda olan olumlu, olumsuz herşeyi sabırla kabullenmeyi ve sonucunu beklemeyi öğrenebildik mi?
Hayatımızda olan olumlu, olumsuz herşeyi sabırla kabullenmeyi ve sonucunu beklemeyi öğrenebildik mi?
Cevapla