Depresyondayım hayattan hiç beklentim kalmadı ne yapacağım ben😞?

Arkadaşlar psikolojim çok bozuk aşırı enerjim düşük hiç gülemiyorum mutlu olamıyorum hayattan bomboşlukta gibiyim çokta yanlızım evliyim eşim var ama gene yanlız hissediyorum kendimi ne bir dost konuşupta güvenebileceğim arkadaş akraba vs deseniz hiçbiri zaten yok yaşadığım travmalardan dolayımı bilmiyorum ama çok kötü bir psikolojideyim eşimde sürekli benle kavga ediyor benle ilgilenmiyor hepten çöküşe geçiyorum hiç kendime özgüvenim kalmadı intiharın eşiğinde gibiyim sanki
Depresyondayım hayattan hiç beklentim kalmadı ne yapacağım ben😞?
Cevapla