Hayatı boşa yaşıyorum gibi hissediyorum 5 yıldır majör depresyondayım ne yapmalıyım 😔?

Kendimi çok çirkin değersiz yaşlanmış aklım sanki yokmuş gibi hissediyorum dikkat eksikliği odaklanma eksikliğim var hayatıma çok kötü bir şekilde yansıdı bu durum girdiğim işlerde çok ağır hareket ediyorum beceriksiz oluyorum artık hiç bişey istemiyorum gibi 😔

Çirkinlikten dışarı çıkamıyorum 🥺🥺

Geçmişte yaşamış olduğum travmalar var çok kötü tetiklendim ne yapmalıyım 🥺🥺🥺🥺🥺

Çok kötü düşünceler aklıma geliyor ne yapıcam ben bir arkadaşım bile yok 😔😔😔😔😔

Hayatı boşa yaşıyorum gibi hissediyorum 5 yıldır majör depresyondayım ne yapmalıyım 😔?
Cevapla