Kendimi çok depresif ve mutsuz hissediyorum, hayata nasıl tekrar tutunacağım 😔?

Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Bir kızım var onun için yapmaya çalışıyorum çoğu şeyi ama hiç içimden gelmiyor. Ne yemek yemek ne yemek yapmak ne bir yere gitmek nefes dahi almak istemiyorum. Ama çocuk var diye yapmak zorunda kalıyorum onu da bezgin bezgin yapıyorum hayat enerjim sıfırlanmış gibi

Kendimi çok depresif ve mutsuz hissediyorum, hayata nasıl tekrar tutunacağım 😔?
Cevapla