Hayatım güzel ama depresyona girip duruyorum, bunun için ne yapabilirim?

Kötü şeyler düşünmesem hissetmesemde devamlı olarak bir döngüde gibiyim belirli bir süre depresyonda sonrada mutlu normal oluyorum

Mutlu normal olduğumda sanki bir rüyadayım algılamıyorum çok
Yani ne bileyim hayatımda her şey yolunda giderken hep böyle oluyor ergenlik midir

Bu ergenlik ne zaman biter 14ümden beri bu durumdayım ve bıktım
Hayatım güzel ama depresyona girip duruyorum, bunun için ne yapabilirim?
Cevapla