Hayattan keyif almıyorum yaşamak anlamsız geliyor nasıl aşarım?

Bütün gün evde uzanıp yatıyorum. İçimden hiçbir şey gelmiyor. Hayatımın bir anlamı kalmadı. Önümde çalışmam gereken sınav var çalışmıyorum sürekli mutsuzum dışarı çıkmak istemiyorum kimseyle görüşmek istemiyorum öfkeli ve hırçınım kalbim bazen çok sıkışıyor özellikle geceleri bazen yok olmak istiyorum sürekli uyumak istiyorum çevremden bıktım usandım her şeyden herkesten nefret ediyorum bu durumu aşamam çünkü çok denedim insanların çoğu çıkarcı hep zarar gördüm kendimi kapatmama rağmen zarar görmeye devam ediyorum sorun bu buhranlı ruh hâlinden nasıl çıkarım psikologa da gittim fakat bir çözüm bulamadım

Hayattan keyif almıyorum yaşamak anlamsız geliyor nasıl aşarım?
Cevapla