Hayattan zevk alamıyorum, yaşadığımı hissedemiyorum neden?

Aile evindeyim ve hala okuyorum
Ama ne yaşadığımı hissediyorum ne de zevk alıyorum hayattan

Bir işe bile girmek istemiyorum okula gitmek istemiyorum evde oturmak istemiyorum dışarı çıkmak istemiyorum hiçbir şey istemiyorum

Tek kafamı dağıtan sigara hayat bana bir fotoğraf karesinin gözüktüğü gibi durgun ve cansız gözüküyor gerçekçi gözükmüyor

Sanki sanal gerçeklik gözlüğü takmışım gibi ve bunaltıcı bir his 13ümden beri böyleyim

İnsanların arasına girip konuşmayı sevmem bir köşede oturup olanları izlemek bana daha uygun

Yaşamak şu an bana mide bulandırıcı geliyor
Hayattan zevk alamıyorum, yaşadığımı hissedemiyorum neden?
Cevapla