Çok yalnız ve baskı altında hissediyorum, ne yapmalıyım?

Özgür hissetmiyorum arkadas edinemiyorum edinsem de kısa sürüyor evde de mutsuzum boyum da uzamadi sizce yaşamak için nedenim var mi?
Çok yalnız ve baskı altında hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla