Şimdi ben nereli oluyorum?

Arkadaşlar yargılamadan cevap verin lütfen
Ben Suriyeliyim Suriye Türkmenlerinden yani Selçuklu döneminden ve yavuz sultan selim döneminden Halep ve çevresinde hac yolunu düzene almak için yerleştirilen Türkülerdenim

Halep te Türkçe konuşmak yasak olduğu için arapça konuşuyorduk yani 100 sene önce çok güzel konuşuyorduk Türkçeyi falan ama şimdi yok böyle bir şey

Orada doğduğum için Arap mı oluyorum yoksa türk müyüm

Arapça biliyorum ama konuşmak istemediğim için ailemden fırça yiyorum yani daha çok Türkçe ile devam etmek istiyorum çünkü Türk olduğumu hissediyorum

Bazı Türk vatandaşları benim türk olmadığımı söylüyorlar ve Suriyeli diye ayırıyorlar bundan rahatsız olduğum için bana hain diyorlar yani Suriye'yi ihanet ettiğimi söylüyorlar

Babamı rejim zamanında hapse atmış Türkmen diye Suriye de rejiminin elinde askerlik yapmadım yani kaçtım açıkçası orada askerlik yapmak istemiyorum buraya geldim e TC beni almıyor neymiş efendim türk vatandaşlığım yokmuş ondan

Arap olsam hemen verirler vatandaşlığı Türk olduğum için kimse bakmıyor

Bu durumda ne yapmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz
Şimdi ben nereli oluyorum?
Şimdi ben nereli oluyorum?
Cevapla