Arkadaşlar yargılamadan cevap verin lütfen Ben Suriyeliyim Suriye Türkmenlerinden yani Selçuklu döneminden ve yavuz sultan selim döneminden Halep ve çevresinde hac yolunu düzene almak için yerleştirilen Türkülerdenim
Halep te Türkçe konuşmak yasak olduğu için arapça konuşuyorduk yani 100 sene önce çok güzel konuşuyorduk Türkçeyi falan ama şimdi yok böyle bir şey
Orada doğduğum için Arap mı oluyorum yoksa türk müyüm
Arapça biliyorum ama konuşmak istemediğim için ailemden fırça yiyorum yani daha çok Türkçe ile devam etmek istiyorum çünkü Türk olduğumu hissediyorum
Bazı Türk vatandaşları benim türk olmadığımı söylüyorlar ve Suriyeli diye ayırıyorlar bundan rahatsız olduğum için bana hain diyorlar yani Suriye'yi ihanet ettiğimi söylüyorlar
Babamı rejim zamanında hapse atmış Türkmen diye Suriye de rejiminin elinde askerlik yapmadım yani kaçtım açıkçası orada askerlik yapmak istemiyorum buraya geldim e TC beni almıyor neymiş efendim türk vatandaşlığım yokmuş ondan
Arap olsam hemen verirler vatandaşlığı Türk olduğum için kimse bakmıyor
Bu durumda ne yapmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz
Babana Turk annene arap demissin kardesim, iki ayri irktan dogan cocuga melez dendigini biliyosundur umarim. Arti olarak baban Turk oldugu icin bizim sartlarda Turksun
En İyi Cevaplar