Sadece içimi dökmek istemiştim ama lütfen okuyup bana yol gösterebilir misiniz?

saat gece 2.

kendimi o kadar boktan hissediyorum ki bomboş duvara bakıyorum saatlerdir. ilk defa ağlamak istediğimde ağlayamadım. git gide duygusuzlaşıyorum, duygularım bedenimi yavaş yavaş terkediyor sanki. çevremde bir tane bile insan kalmadı yapayalnızım. ne akademik hayatımı yoluna sokabildim ne normal hayatımı. işe yaramazın tekiyim. saatlerce, günlerce belki de haftalarca yatağımdan çıkmayıp boş tavanı izleyebilirim. birisiyle tanışıyorum tam her şey çok güzel gidiyor derken içine ediyorum. güzel giden her şeyi mahvediyorum. daha ne kadar böyle devam edebilirim bilmiyorum.

sadece içimi dökmek istedim kötü yorum yapan insanlar olduğu kadar burada yüreği güzel kalbi temiz beni anlayabilecek insanlar var biliyorum. lütfen biriniz bana yol gösterin kendimi çok kötü hissediyorum

Sadece içimi dökmek istemiştim ama lütfen okuyup bana yol gösterebilir misiniz?
Cevapla