saat gece 2.
kendimi o kadar boktan hissediyorum ki bomboş duvara bakıyorum saatlerdir. ilk defa ağlamak istediğimde ağlayamadım. git gide duygusuzlaşıyorum, duygularım bedenimi yavaş yavaş terkediyor sanki. çevremde bir tane bile insan kalmadı yapayalnızım. ne akademik hayatımı yoluna sokabildim ne normal hayatımı. işe yaramazın tekiyim. saatlerce, günlerce belki de haftalarca yatağımdan çıkmayıp boş tavanı izleyebilirim. birisiyle tanışıyorum tam her şey çok güzel gidiyor derken içine ediyorum. güzel giden her şeyi mahvediyorum. daha ne kadar böyle devam edebilirim bilmiyorum.
sadece içimi dökmek istedim kötü yorum yapan insanlar olduğu kadar burada yüreği güzel kalbi temiz beni anlayabilecek insanlar var biliyorum. lütfen biriniz bana yol gösterin kendimi çok kötü hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer