Hep yanlış yapmak insanın kaderi midir yoksa yaşadıklarından ders almayış olması mıdır?

Hayattan alınabilecek en güzel ders, her şeye rağmen kendimiz olabilmektir belki de..

Hep yanlış yapmak insanın kaderi midir yoksa yaşadıklarından ders almayış olması mıdır?



Hep yanlış yapmak insanın kaderi midir yoksa yaşadıklarından ders almayış olması mıdır?
Cevapla