İnsan yanlız kalınca mı hata yapar hata yaptıkça mı yanlızlaşır ?

günaydın KS evet hayatımdan bir alıntıyla yola çıktım bence insan yanlız kaldıkça hata yapar ben tüm hatalarımı en yalnız olduğum dönemde yaptım peki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda

yalnızlık çok kötü bir şey bence

İnsan yanlız kalınca mı hata yapar hata yaptıkça mı yanlızlaşır ?
Cevapla