günaydın KS evet hayatımdan bir alıntıyla yola çıktım bence insan yanlız kaldıkça hata yapar ben tüm hatalarımı en yalnız olduğum dönemde yaptım peki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
yalnızlık çok kötü bir şey bence
günaydın KS evet hayatımdan bir alıntıyla yola çıktım bence insan yanlız kaldıkça hata yapar ben tüm hatalarımı en yalnız olduğum dönemde yaptım peki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
yalnızlık çok kötü bir şey bence
Yalnızlık sadece Allaha mahsustur sözü boşuna denmemiştir
Ama hatalar da insanlara mahsustur hata yaparak insan ders alarak olgunlaşır bizim insan olarak en büyük hatamız karşımızda ki insana güvenmekten başlıyor ama hatalar la da kimse kimseyi yıldırmamalı
Insanlar çoğu zaman yalnızlıktan kaçabilmek adına yapay ilişkiler, dostluklar kurarak başarısızlığa uğrayabilir ve bu şekilde de zarar görebilirler. Ancak, tüm bu anlatılanlardan yalnızlığın tamamıyla kötü bir şey olduğu ya da asla yalnız kalınmaması gerektiği gibi yargılara ulaşılmamalıdır. Eğer yalnızlık bireyin karakter özelliklerine göre şekillenen kişisel bir tercih ise ya da belli dönemleri kapsayan bir nevi rahatlama süreci ise faydalı olduğu söylenebilir. Yalnızlık, kendini dinlemek keşfetmek olarak algılandığında beraberinde bir çok olumlu getirisi olabilmektedir. Örneğin, dünyaca ünlü ressam Pablo Picasso sanatsal yaratıcılığı kastederek “hiçbir şeyin yalnızlık olmadan olamayacağını” vurgular.
İkisi de olabilir yalnız kaldığı zaman kendi aklı yetersiz kalabiliyor düşünce olarak ve hatalar yapıyor kişi haliyle veya yanında birileri olmasına rağmen yaptığı hatalar yüzünden kişiler soğuyor uzaklaşıyor
Yalnız kalmak insanı çaresizleştirir ve ne yapacağını şaşırıp boşluğa düşersin yani duygusal boşluğa, karşına biri çıkar ve sırf boşlukta olduğun için doğru sanıp hata yaparsın bu kadar basit, en azından benim başıma çoğu kez gelen bi durum.
kesinlikle katılıyorum doğru tespit
Cevap
13Cevap
Bence insan zayıf yönünü kimseye belli etmemeli yarın bir gün tutar seni en zayıf yerinden vururlar
İkisi de birbirinden bağımsız.
Hiçbir dost hata yaptı diye dostunu yanlızliga terk etmez.
Gidenler hep elenmiş olanlardır.
Her şeyi idrak edip gördüğü zaman akılla bakınca yalnizlasir
insanoğlu her zaman hata yapabilir yalnız olması illaki gerekmez
Yalnızlıktan ziyade boş durmak , insanı daha çok hataya sürükler bunun neticesinde de yanlış yapan kişi vicdan muhasebesi yaparsa yalnızlığı tercih eder.
Hatalardan ders almamak da sürekli hataya neden olur.
Gereksiz insanlarla muhatap olmaktan iyidir benim çok arkadaşım vardı hepsinj sildim yalnızlık tercihtir bana göre
Hata yaptıkça yalnız kalır.
bence değil
Aslında ikiside değil insan sadece umutsuzluğa düşünce hata yapar
İkincisi ama insan hata yaptığını kabul etmemek için birincisi diyebilir
Hata yaptıkça yalnızlasir asko
Yalnız kalınca hata yapar hemde büyük hata yapar
yanlizim hep hata yapiyorum yanliz kalmamaliyim
Ben yalnız kaldıkça yaptım
Yalnız kaldıkça hata yapar.
Hatadan kastın ne?
Her ikisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?