Bir insan gercekten hatasinin yanlis davranisinin farkinda olmazmi?

ne yaptigini bilmezmi ve neden kendini hakli gorup kendini ceker sanki ona yanlis yapilmis gibi tavirlar sergiler oysaki hatali kendisi ve neden karsisindakini suclu gorur boyle insanlara ne yapilmali..
Bir insan gercekten hatasinin yanlis davranisinin farkinda olmazmi?
Cevapla