Kendi yaptığı hatanın farkında olmayan biri, neden karşısındaki kişinin uzaklaşmasını eleştirir?

Hepimiz hata yaparız, insanız sonuçta. Kimse dört dörtlük değil. Ama ikili ilişkilerde olsun, arkadaşlıkta olsun yapılan hatalardan dolayı karşı tarafın tavrı neden rahatsız eder insanı. İstediği hayatı yaşar. Sen hata yapmışsındır. Sen uzaklaştırmışındır, tavrınla ve ısrarla kırmaya devam etmişindir. Maalesef bazen bazı şeyleri başa alamıyoruz. Dön bak yaşananlara. Hayat bu kaldığı yerden devam ediyor. Kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Kendi yaptığı hatanın farkında olmayan biri, neden karşısındaki kişinin uzaklaşmasını eleştirir?
Cevapla