Çok güzel bir söz bunu yapabilen var mı? Kendi hatalarımızdan bile ders çıkaramazken başkalarının hataları üzerinden kendimize dersler çıkarabilmek üstün bir özellik gibi geliyor bunu yapabilen insanlar hayatı az kederle az acıyla götürür sizce
Başkalarının hayatından ders alın. İnsan bütün hataları kendi yapacak kadar uzun yaşamıyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben kendi hayatıma bakarım
Kesinlikle olması gereken bu. Hayat fazla fazla hata yapacak kadar uzun değil
Herzaman olmasa da olduğu anlar oluyor