Merhabalar Herkese 🌸

İç mekanın dekorunu çok beğensem de sigara içme alışkanlığım buna izin vermiyor
Merhabalar Herkese 🌸

İç mekanın dekorunu çok beğensem de sigara içme alışkanlığım buna izin vermiyor
Deniz manzarası olan bir yere gittim diyelim ben denize en yakın dışarda olan yeri seçerim. Mevsim kış olduğu zaman her daim tercihim içerisidir. Tamamen manzaraya bağlı sigara alışkanlığım yok zaten
Mevsimine göre hava güneşli ve ılıksa dışarıda, soğuksa içerisi tercihim.
Çok sigara içtiğim bahçe. Arkadaşlarım soğukta oturmak istemiyorlar ama başla şansları yok
Cevap
25Cevap
Denize yakın ise deniz manzarasını izlemek için dışarıda olmayı tercih ediyorum. Onun dışında iç mekanda olmayı tercih ediyorum.
Sigara içtiğim için bahçe tercih ediyorum...
İç mekanda oturuyorum daha sessiz sakin oluyor. birde en köşeyi tercih ederim kahve içip telefonla ilgilenmek için
hava soğuk değilse dış mekan yoksa iç mekan tercihim..
İçeride oturuyorum. Dışarıda asla oturmam. Sigara kokusundan rahatsız oluyorum. Herkes kültablası gibi kokuyor.
Sigara içtiğim için iç mekanda
Mod olmuşsun hayırlı olsun
Harbi mi yeni öğreniyorum
Unutmuşum kızma😂 bidaha tebrik etmiş oldum ajdjsj
Bunun intikamını alırım 😂
Senin dee
İç mekân zaten dışarıdan kaçıyorum birde kitap kahve derken dip koseer
Dip köşe seviyorum
Sigara içeceksem dışarıda, içmeyeceksem içeride otururum
mevsime gore :)
ama tabiiiki bahcede balkonda ya da dis mekanda
Sigara içmiyorum bir de kışı düşünürsek içerde oturmak daha iyi.
Hava güzelse dış mekan, soğuksa iç mekan.
alkol sigara içmediğim için iç mekan hem o kadar para verip dısarıda sigara kokusumu çekicem hahaha:P
Yazın dışarda kışın içerde..
Sigara nerde serbestse orada
Sen de bendensin ajxjsmd
Bahçe tarafları daha iyi oluyor sigara falan içiyorum hem kimse rahatsız olmamış oluyor.:)
Ben sevmiyorum gitmeyi
Hava güzelse temiz hava her zaman iyi bir tercih.
Fark etmez yamimdakine bağlı bir durum
Teras kat tercihim olur.
Hava durumuna bağlı:)
Sigara içtiğim için bahçe
Ben her zaman açık havayı tercih edenlerdenim :D
Yazın bahçede kışın iç mekanda tabiki
Yazın içeride olmayı hiç sevmiyorum
Bahçe. Sigara içiyorum sonuçta 🚬
bahçedee sigaradan dolayı
Dış mekan oluyor genelde çünkü eşim sigara içiyor
Dışarıda oturuyorum. Sigaradan ben de muzdaribim.
Genelde dış mekan tercih ederim.
Sigaranın serbest olduğu yer tercihim
Bahçe ilk tercihim.
duruma göre
Farketmez bana
ic mekan her zaman
İç mekanda otururum
bahçe severim
Dış mekanda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?