"Bir kadınla böyle konuşulmaz" cümlesi sadece bana mı absürt geliyor?

🔸Ne alâka yani😂 kadının ne farkı var?

🔸İnsan ve kadın olarak iki türe mi ayrılınıyor?

🔸Erkeğin mi kalbi yok da istenildiği gibi konuşulabiliyor?

🔸Üslup herkese karşı korunulmaz mı?

Niyetim hemcinslerimi ezmek değil adil olmak 😏
Bir kadınla böyle konuşulmaz cümlesi sadece bana mı absürt geliyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok duyarım da bu cümleyi ben "kadınlık ne alâka bir insanla böyle konuşulmamalı" diye düzeltirim genelde de o açıdan sormak istedim ve görseli böyle hazırladım yoksa gerçek bir tartışma değil xd
"Bir kadınla böyle konuşulmaz" cümlesi sadece bana mı absürt geliyor?
Cevapla