Güncellemeler
+1 yıl
Ah ulan hayat, bu zeus gibi adamlar neden sadece zükünün peşinde
Güncellemeler
+1 yıl
Bunun başka anlamda kullanılmadığına eminiz değil mi
Burada bir histen bahsediyor olabilir mi? Ben sana yükseliyorum sen bana düşük kalıyorsun, çekiniyorsun benden bocalıyorsun filan diyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
duygusal anlamda söylendiği görülmemiş bir kelime bu
Vallaha mı,
evet , sana yükseldim çevirisi tahrik oldum seni istiyorum
Ay öyle düşünmesini sağlayacak bir şey de yapmadım, makara yapmışım, emoji atmışım ondan olmuş , öyle diyor
kim bu kişi? sevgilin? bazen hiç bir şey yapmasan da olabilir sen olman yetebilir sadece gülümsemen de kafi
Sevgilim değil , flörttü ama böyle yaklaştığı için ben uzaklaşıyorum
Nude gibi bir şeyler gönderdin mi? Ya da frikik.
Hayır asla, kapalı bir kadınım. Makara yapmışım emoji atmışım ondan olmuş
Ne bileyim kapalı olduğunda da nasıl yükseliyor. Hiç mi bir şey görmedi?
Hayır görmedi. Aynı iş yerinde çalıştık, hep uzun elbise giyerim. Açık yüzüm dışında bir şey görmedi
Giyim tarzından etkilenmiş olabilir. Bir çok erkek ince çorap fetişidir. Kombinlerinde kullandın mı hiç?
Kardeşim hiç bir yerimi görmedi diyorum ya
Yahu bir yerini açtın demiyorum. Kombinlerinde ince çorap kullandın mı onu soruyorum
Bunu anlamamış olamazsın diye düşünüyorum boş anını yakalamasın
Buluşmaya çağırdı gitmedim
Tercih meselesi tabi ama amacı belli
Duygusal olmayacaksa işim ne ya gerek yok
Duygasal olmadığı aleni şu durumda
O zaman uzaklaşmak mantıklı
Yani öyle görünüyor
Acı ama gerçek
Uçurtma sandı herhalde kendini
Hahahahah bu çok iyiydi ve zekice
Thanks
Libidosu çok yüksek sırtını duvara daya
Ya adam mesajda bile zıvanadan çıkmaya hazır. Buluşmaya çağırdı dışarda bir yere kahve içecekmişiz , gitmedim ama
Gitseydin zaten 3 kişi olarak çıkardınız cafeden sen uzak durmaya bak
Pastahaneye çağırdı, böyle 30 yaş civarı insanların takıldığı nezih bir yer. Öyle yakınlaşılacak bir ortam değil aslında
Zaten hemen yaklaşacak hali yok kafaya alırsa seni paketleyip gönderecek
Bende araba var, onun da evi yakındı, o zaman bunlardan birinde işi pişirmeyi kafaya koydu bu
Sen izin vermediğini sürece evet kafaya koymuş
Gitmedim zaten gitmeyi de düşünmüyorum
Doğru olanda o zaten
Bu adamı kendime aşık etmem imkansız demi
Bu arkadaşa kendini yedirsen çıkıp gider koklatip opturmezsen başkasına kayar yani senin işin zor
O zaman ulaşamadığı elde edemediği olmak daha mantıklı
Tabiki
Seni arzuluyorum manasına gelir
Bu arzu aşka dönmez demi
Arkadaşa bağlı ihtimali var ama tabi bilemiyorum
Zor yine de, ne yapılsa döner acaba
İstemiyorsan muhabbeti kes
Aşık olsun istiyorum
Sen bir şey yapamazsın olursa olur
sevişecek işte
Duygusal değil demi bu yatak diyor
net yatak
Buluşmaya çağırdı ama gitmedim, beni görmeyi çok istiyormuş
Burak köpek olsun arkanda
Buluşmaya gitmedim zaten çağırdı ama yok ben almayım dedim
Ben sana taktik veririm bu konuda
Özelden olmaz buradaysa okey
Bilgiler senin işine yaricak benim değil
Olsun
Sen bildiğini oku 👋👋
Okey
Sen safmışsın he
Neden
Yani gerçek sebebi dışında herşeyi yazmışsın böyle düşündüğünü istemediğin içinmi yazmadın
Nasıl yani