Bir erkek kendine "çirkinim" diyebilirken, bir kadın bunu neden diyemez?

Erkekler arasında aşırı yakışıklı olup "çirkinim ya" diyen varken, kadınlar aşırı çirkin olsa bile "Dünya'nın en güzeliyim" diyor, kendinizi beğenirsiniz eyvallahta biraz abartmıyor musunuz sizce de?
Bir erkek kendine "çirkinim" diyebilirken, bir kadın bunu neden diyemez?
Cevapla